Tudományos tanácsadás a társadalom szolgálatában

I. Olvasástanítás, irodalom, neveléstörténet / Intézményi TDK előadások

a. Olvasástanítás, irodalom, neveléstörténet

Szekcióvezető: Tóth Sándor Attila

Helyszín: C épület 4. terem

IdőpontElőadásPrezentáció
1300-1320Huszár-Samu Nóra
„Az olvasási fluenciát célzó fejlesztőprogramok a nemzetközi kutatásokban“
 
1320-1340Dezső Renáta Anna
„Szövegértés, olvasási fluencia, és vonatkozó mindet-markerek összefüggései - egy pilótakutatás első eredményei“
 
1340-1400Tóth Sándor Attila
„A haza mint toposz Berzsenyi Dániel Magyarország című költeményében“
 
1400-1420Horváth Réka
„Kiegészítő anyag a neveléstörténet tantárgyhoz: A középkori szépségideál“
 

SZÜNET 1420-1500

b. Intézményi TDK előadások

Szekcióvezető: Kanizsai Mária

Helyszín: C épület 4. terem

IdőpontElőadásPrezentáció
1500-1520Pestality Patrícia - Schwartz Kata
„Az irodalmi nevelés hatásai a kisgyermek érzelmi fejlődésére. Módszertani segédlet saját mesékkel a bölcsődés korosztály számára.“
 
1520-1540Olenyik Karolina
„A szókincs szerepe és jelentősége óvodás korban. Nagycsoportos óvodások szókincsének vizsgálata.“
 
1540-1600Égi Csenge
„Az integrálás, a befogadás, az előítéletek és a különleges bánásmódot igénylők a pedagógia szemszögéből.“
 
1600-1620Kocsis Virág - Kovács Kinga
„Célnyelvi irodalmi szövegek vizsgálata önreflektív módszerekkel.“
 

A Magyar Tudomány Ünnepe logó